ГОД ВЫПУСКА АВТОМОБИЛЯ: 1989
СПЕЦИФИКАЦИЯ АВТОМОБИЛЯ:
Engine/cooling:
-RB25DET Neo Stagea34
-Cometic 1.2 headgasket
-Denso 660 cc injectors
-custom outlet
-HKS gt-pro turbo
-armored turbo oil lines
-ported head
-HKS SSQV blowoff
-APEX'i Power Intake
-Z32 VQ30DETT MAF
-custom downpipe
-Tomei fuel pump
-Sard fuel regulator
-cooling fans
-Autobahn88 intercooler
-aluminum radiator
-Cusco oil catch tank
-HKS oil cooler with relocation
Tranny:
-5 gear MT RB20DETT
- clutch — Os Giken 2 ceramic
- zavarka
Suspension/brakes:
-Tein HE drift spec
-custom steering knuckles
-removed steering rack
-DStech rear upper camber arms
-ECR33 front arms
-R32 4-pot front brake calipers
-R32 front brake rotors
-bm50 bmc
-Cusco front strut bar
-Cusco rear strut bar
-кольца в крепления подрамника custom
-ступицы заменены на 5-шпилечные от R32/C35
-все резинки в задней подвеске заменены на полиуретан
Inside:
-APEX'i Power FC
-HKS EVC3 boost controller
-GReddy gauges: water temp, oil temp and press
-APEX'i turbotimer
-Sparco evo seat
-Abarth steering wheel
-полностью удалена шумоизоляция
-полностью удалена система кондиционера
-вварной каркас по приложению J
Outside:
-D-max +40 front fenders
-D-max carbon bonnet
-D-max bonnet locks
-Origin +50 rear fenders
-BN Sports обвес
СПОРТ: ОМНИ DRIFT Битва'11 Весна и Осень, все этапы Открытого Чемпионата Сибири по дрифту Drifte Battle'11. Супер Дрифт Битва'11.
2 и 3 место на Открытом Чемпионате Сибири по дрифту Drift Battle'11.
Абсолютный победитель Drift Battle'11.